Viestintäviraston verkkoasiointia on kehitetty entistä käyttäjäystävällisemmäksi

Julkaistu 13.10.2014

Viestintävirasto on uudistanut verkkoasiointiaan. Uusien yhteydenottolomakkeiden avulla käyttäjä saa tietoa haluamastaan aiheesta ja voi jättää kysymyksiä tai palautetta Viestintävirastolle.

Verkkopalvelun Asioi kanssamme -osiota on uudistettu ja viraston yhteydenottolomakkeita päivitetty entistä monipuolisemmiksi. Uudet lomakkeet ohjaavat käyttäjää vaihe vaiheelta joko kaivatun tiedon lähteelle tai jättämään kysymyksensä asiakaspalvelulle. Käyttäjältä pyydettyjen täsmennysten avulla asiakaspalveluhenkilökunta saa tarpeellista tietoa kunkin yhteydenoton tehokkaan käsittelyn tueksi.

Tutustu uudistettuun yhteydenottolomakkeeseen

Asiasanat: Internet , Posti , Puhelin , Radio , Taajuudet , Televisio , Tietoturva , Asiakaspalvelu , Sähköinen asiointi , Uutiset , Yhteydenotto

LinkedIn Print